22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Jordi Soler, candidat a Calonge i Sant Antoni per cinquena vegada

Soler serà candidat per cinquena vegada, tot i que en les darreres ocasions el grup s'havia presentat amb les sigles de Convergència i Unió

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jordi Soler Casals, actual alcalde de Calonge i Sant Antoni, ha estat elegit candidat a les eleccions municipals que se celebraran el mes de maig d’aquest 2019. Es presentarà sota les sigles de “Junts x Calonge i Sant Antoni”, segons ha informat el partit a les xarxes socials.

L’elecció l’han fet els militants i simpatitzants del Partit Demòcrata Europeu Català al municipi per unanimitat, segons ha assegurat el partit.

Soler serà candidat per cinquena vegada, tot i que en les darreres ocasions el grup s’havia presentat amb les sigles de Convergència i Unió.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies