/
RSS Feed
L’alcalde de Torroella de Mongrí, Josep Maria Rufí, ha assegurat a Ràdio Capital que l’acte d’aquest dimarts a Brussel·les amb 200 alcaldes «ha tingut una repercussió magnífica».
Rufí és un dels alcaldes que ha viatjat a Brussel·les a l’acte que on, «per sorpresa» Carles Puigdemont i els consellers a l’exili van intervenir.
Ha estat «un viatge que hem pagat de la nostra butxaca». Al matí, els alcaldes van «tenir contactes amb la premsa i eurodiputats». Rufí ha valorat el viatge al Supermatí.
«Estem en una situació que no podem normalitzar de cap manera», ha dit.
Entrevista sencera



