Josep Melcior Muñoz repetirà com a alcaldable del PSC a Sant Feliu de Guíxols

Actualment, el socialista ganxó és primer tinent d'alcalde del govern tripartit format per TSF-ERC-PSC

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El primer tinent d’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Josep Melcior Muñoz, serà de nou el candidat del PSC a les eleccions municipals de l’any vinent. Muñoz va ser l’únic candidat que va presentar-se per encapçalar la llista socialista a l’assemblea local de la formació política i, conseqüentment, va ser aclamat per les files del partit com a alcaldable.

Muñoz ja va ser regidor entre el 1987 i el 2001, i va tornar el 2015 perquè estava en desacord amb la línia seguida per la formació, que havia pactat amb CiU. Pere Albó, l’antic líder, va marxar al MES i ell es va consagrar com a candidat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies