19.2 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Julia Michaels presenta el vídeo de Issues

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Julia Michaels està triomfant gràcies al seu primer tema en solitari, Issues, que s’inclourà en el seu debut musical, previst per aquest any. Ara n’acaba de presentar el seu videoclip.

Michaels s’havia especialitzat anteriorment per escriure alguns dels èxits més sonats d’artistes com Justin Bieber, Jason Derulo o Britney Spears, però finalment ha decidit ser ella mateixa la qui canti les seves cançons.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:12:23

Eva Safont: “Sense l’arròs i la feina dels pagesos no hi hauria campanya gastronòmica”

Pals ha posat en marxa una nova edició de la seva campanya gastronòmica dedicada a l’arròs. La cita va començar el passat 30 d’abril i s’allargarà fins al primer de juny. En aquesta 32a edició hi participen dotze restaurants del municipi, repartits entre el nucli antic, la zona de platges i les masies dels voltants. Cadascun d’aquests establiments ha creat un menú especial amb l’arròs de Pals com a ingredient principal i amb maridatge del vi del celler Mas Geli, també del municipi. I per parlar-ne hem convidat a la regidora de turisme i promoció econòmica de Pals, Eva Safont, al Supermatí. 

Altres notícies