21 C
Pals
Diumenge, 18 maig 2025
- Publicitat -

Justin Bieber estrena cançó aquest divendres per “salvar el món”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Justin Bieber estrena cançó aquest divendres per “salvar el món”

Com si es tractés d’un superheroi, Justin Bieber ha anunciat el seu retorn per aquest divendres 19 tot compartint un tuit de Lil Dicky, amb el qual el canadenc ha col·laborat. I ja que ha promocionat aquest retorn al panorama musical, ho ha fet amb les paraules “Let’s save the world”.

Lil Dicky per la seva part ha explicat en un vídeo que està molt emocionat, com mai ho ha estat amb aquesta col·laboració amb Justin Bieber.

Aquesta cançó arriba per trencar un silenci musical i un anunci del mateix cantant on va dir que necessitava recuperar-se dels seus problemes abans de tornar amb nova música. Tot fa pensar que la cançó es va gravar abans d’anunciar aquesta aturada musical. Es rumoreja que en el vídeo que acompanyarà la cançó també trobarem a DJ Khaled, Katy Perry, Shawn Mendes o Halsey.

Les últimes hores Bieber també ha estat notícia per compartir un tuit on assegurava sentir-se molt orgullós d’Ariana Grande, arran de la seva actuació al Festival Coachella, on per cert va conèixer a Billie Eilish, que està arrasant amb el seu debut.

L’entrada Justin Bieber estrena cançó aquest divendres per “salvar el món” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una trentena de persones immigrades participen en una formació sobre la societat catalana a Palamós

Palamós ha acollit aquest maig la primera edició del curs sobre coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic. L’activitat, adreçada a persones immigrades residents al municipi, ha comptat amb la participació de prop de 30 persones i té com a objectiu facilitar-ne la integració i promoure la convivència i la igualtat d’oportunitats.

Altres notícies