Katy Perry deixa la música temporalment per la seva salut mental

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantant de pop Katy Perry ha explicat a ‘Foot Wear News’ que deixarà la música fins que millori la seva salut mental «No penso anar directe a fer un altre disc» i es centrarà en la seva línia de sabates i a la vida espiritual. 

I és que si recordem una entrevista que va fer al juliol per l’edició australiana de ‘Vogue’, ella va confessar que després de la dolenta acollida que va rebre el seu darrer disc ‘Witness’, va patir una gran depressió i junt amb problemes amb l’alcohol va arribar al punt de pensar en el suïcidi.

De totes maneres, sembla estar contenta amb la seva carrera musical “He estat de gira durant 10 anys, així que ara em vull relaxar […] sento que he fet molt. Que he arribat a dalt de tot com a estrella del pop, i ho agraeixo molt”.

A continuació podeu veure una actuació de fa 3 anys on la cantant realitza una recopilació dels seus majors èxits:

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies