Kings of Leon estrenen des del confinament ‘Going Nowhere’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Com gairebé tothom els Kings of Leon estan confinats a casa, però no per això deixen d’estar actius musicalment. El seu líder Caleb Followill ha escrit una nova cançó ‘Going Nowhere‘ que ha decidit compartir amb els seguidors del grup a través d’un vídeo casolà dirigit per Casey McGrath.

La banda té previst sortir de gira els propers mesos amb una actuació al festival Mad Cool de Madrid a principis de juliol.

L’entrada Kings of Leon estrenen des del confinament ‘Going Nowhere’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Parc Natural del Montgrí i les illes Medes inicia un estudi pioner per catalogar les coves submergides del litoral

El projecte permetrà millorar el coneixement d'un dels hàbitats marins menys estudiats de la costa catalana i ajudarà a regular-ne l'ús i la conservació.

Altres notícies