La begurenca Paula Badosa guanya l’ITF Les Franqueses

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tennista de Begur Paula Badosa va guanyar aquest diumenge 27 de maig l’ITF Les Franqueses del Vallès en imposar-se a la russa Margarita Gasparian en 3 sets (6-4, 3-6 i 6-2).

Badosa ja va encarar bé la present temporada guanyant l’ITF de Glasgow, i havent guanyat el de El Espinar el 2017, i el de Denain el 2015 i el de Sant Jordi el 2013. Aquest, el de Les Franqueses del Vallès, és el segon torneig que s’emporta la begurenca aquest curs i el cinquè que ha aconseguit des que competeix professionalment al circuit. A més aquesta victòria situarà a Badosa prop del top 150 del rànking mundial de tennis femení.

https://twitter.com/paulabadosa15/status/1000738161478328320

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i l’Ametlla de Mar preparen la celebració dels deu anys del seu agermanament

Els dos municipis volen impulsar una programació conjunta durant els pròxims mesos i, especialment, el 2027. Les propostes buscaran implicar les entitats locals i reforçar els vincles històrics entre les dues poblacions costaneres.

Altres notícies