La cadena de productes ecològics i biosupermercats Nana tanca després de 28 anys

L'empresa va arribar a tenir locals a Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Platja d'Aro, Figueres, Girona i Olot

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 31 de gener va ser l’últim dia que les botigues dels biosupermercats Nana van apujar la persiana, després de 28 anys en actiu. L’empresa, que va arribar a tenir locals a Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Platja d’Aro, Figueres, Girona i Olot, ho va anunciar a través de les xarxes socials.

En la publicació, l’empresa ha agraït als clients que «els han recolzat durant tots aquests anys». Des de l’empresa reconeixen que «hi ha una gran pena i ràbia en haver de tancar les botigues, desil·lusió i molta tristor, però ho hem intentat durant molts i molts mesos i no hem trobat manera de trobar una solució».

Nana biosupermercats va néixer l’any 1995 a Palamós amb la col·laboració de Joan Bonillo i Núria Weitzmann. De moment, els clients encara poden comprar productes a través de la pàgina web, però les botigues físiques han tancat definitivament.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies