Més d’un centenar d’empresaris i empresàries han participat aquest dijous en una jornada de la Cambra de Comerç de Palamós, amb la presència del president de Banc Sabadell, Josep Oliu. La trobada, titulada Una banca propera al client en l’era de la intel·ligència artificial, ha abordat els canvis tecnològics del sector financer i la seva relació amb les empreses.
La jornada ha permès acostar els representants del teixit empresarial del Baix Empordà a un dels principals responsables del sector bancari. També ha obert un espai de debat sobre els reptes de la transformació tecnològica i el paper de les entitats financeres en l’activitat econòmica. Ho explica el president de la Cambra de Comerç de Palamós, Pol Fages.
L’acte ha acabat amb una sessió de trobada i intercanvi de contactes entre empresaris, representants institucionals i professionals del sector financer.
Durant la cloenda, el president de la Cambra de Comerç de Palamós, Pol Fages, ha reivindicat la funció de la institució com a punt de suport per a les empreses del territori. Fages ha defensat la importància d’organitzar activitats econòmiques per facilitar l’accés al coneixement i als principals agents empresarials.
El president també ha destacat el creixement de la Cambra durant els darrers anys, tant pel que fa al pressupost com a la plantilla. Ha relacionat aquesta evolució amb l’augment de l’activitat de la institució i la participació de les empreses del Baix Empordà.
La trobada s’ha celebrat l’endemà de l’aprovació de la nova Llei de cambres de comerç de Catalunya. Pol Fages ha valorat positivament aquest canvi legislatiu i l’ha qualificat d’«històric». Segons el president, la nova normativa permetrà reforçar la feina de les cambres de comerç i millorar els serveis que ofereixen al teixit empresarial.
Amb aquesta jornada, la Cambra de Palamós manté la seva activitat per afavorir les relacions entre les empreses locals, les institucions i els principals actors econòmics.








