8.1 C
Pals
Dijous, 1 gener 2026
- Publicitat -

La Casa de Cultura de Girona acull una exposició d’El Trampolí

'L'art com a mitjà d'expressió i autoregulació al Trampolí' es podrà visitar fins el 9 de desembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Casa de Cultura de Girona acull des d’aquest dijous fins el proper 9 de desembre l’exposició ‘L’art com a mitjà d’expressió i autoregulació al Trampolí’. Es tracta d’una proposta de l’entitat El Trampolí de la Bisbal d’Empordà que treballa amb persones amb discapacitat i que els ofereix un ventall d’activitats i tallers per millorar la seva autoestima, la capacitat creativa i autonomia.

La mostra es pot veure al segon pis de la Casa de Cultura i pretén donar a conèixer la feina que fan els membres de l’associació al llarg de l’any. Durant tres setmanes, doncs, es pot veure aquesta exposició des de les onze del matí fins a les vuit del vespre de dilluns a divendres i de les onze a les sis de la tarda els dissabtes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un llibre recull 35 monuments medievals de 14 pobles de l’Empordà i el Gironès

L’editorial La Llera del Ter ha publicat el llibre ‘Arquitectura medieval a la llera del Ter’, un recull de 35 elements patrimonials de pobles del Gironès i l’Empordà. La publicació inclou castells, torres i patrimoni eclesiàstic. Més de 30 historiadors locals hi han col·laborat per documentar un patrimoni poc conegut, amb fotografies i continguts accessibles per a tots els públics.

Altres notícies