La Casa de Cultura de Girona acull una exposició d’El Trampolí

'L'art com a mitjà d'expressió i autoregulació al Trampolí' es podrà visitar fins el 9 de desembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Casa de Cultura de Girona acull des d’aquest dijous fins el proper 9 de desembre l’exposició ‘L’art com a mitjà d’expressió i autoregulació al Trampolí’. Es tracta d’una proposta de l’entitat El Trampolí de la Bisbal d’Empordà que treballa amb persones amb discapacitat i que els ofereix un ventall d’activitats i tallers per millorar la seva autoestima, la capacitat creativa i autonomia.

La mostra es pot veure al segon pis de la Casa de Cultura i pretén donar a conèixer la feina que fan els membres de l’associació al llarg de l’any. Durant tres setmanes, doncs, es pot veure aquesta exposició des de les onze del matí fins a les vuit del vespre de dilluns a divendres i de les onze a les sis de la tarda els dissabtes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro destina 900.000 euros al programa Fem Platja! 2026 amb més socorrisme, accessibilitat i neteja

L’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró desplega aquest estiu el programa Fem Platja! 2026 amb una inversió de 900.000 euros. El dispositiu incorpora més personal, amplia el calendari de serveis fins a finals de setembre i reforça la seguretat, l’accessibilitat i la sostenibilitat del litoral.

Altres notícies