La coral Mestre Sirés homenatja els músics locals en el concert d’estiu a Calella

El seu tradicional concert d'estiu tindrà lloc demà a les 20 hores a l'església de Sant Pere de Calella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La coral Mestre Sirés oferirà el seu tradicional concert d’estiu a l’església de Sant Pere de Calella el dilluns, 19 d’agost, a les 20 hores, amb un homenatge especial als músics locals. Com cada any, aquest concert té lloc el tercer dilluns d’agost. Segons ha explicat el director de la coral, Fèlix Pérez, a Ràdio Palafrugell, el repertori es dividirà en dues parts, amb set cançons cadascuna, interpretades en diversos idiomes.

Aquest concert també forma part dels actes commemoratius del bicentenari del naixement de Josep Anselm Clavé i del centenari de la mort d’Àngel Guimerà. A més, la coral Mestre Sirés celebra enguany el seu 45è aniversari.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
quali geotermia

Rod Stewart anuncia la seva última gira: “The Final Encore Tour”

Rod Stewart ha anunciat que posarà punt final a les grans gires amb “The Final Encore Tour”, que durant el 2027 el portarà per diferents ciutats del Regne Unit i Europa. El músic britànic, de 81 anys, ha assegurat que aquesta serà “definitivament” la seva última gira, tot i que no descarta continuar oferint algun
- Publicitat -
clinica milena

Altres notícies