23.7 C
Pals
Dilluns, 1 setembre 2025
- Publicitat -

La coral Mestre Sirés homenatja els músics locals en el concert d’estiu a Calella

El seu tradicional concert d'estiu tindrà lloc demà a les 20 hores a l'església de Sant Pere de Calella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La coral Mestre Sirés oferirà el seu tradicional concert d’estiu a l’església de Sant Pere de Calella el dilluns, 19 d’agost, a les 20 hores, amb un homenatge especial als músics locals. Com cada any, aquest concert té lloc el tercer dilluns d’agost. Segons ha explicat el director de la coral, Fèlix Pérez, a Ràdio Palafrugell, el repertori es dividirà en dues parts, amb set cançons cadascuna, interpretades en diversos idiomes.

Aquest concert també forma part dels actes commemoratius del bicentenari del naixement de Josep Anselm Clavé i del centenari de la mort d’Àngel Guimerà. A més, la coral Mestre Sirés celebra enguany el seu 45è aniversari.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els xalets Teixidor de Girona, la desaparició d’un patrimoni de Rafael Masó

Els xalets Teixidor de Girona, obra de Rafael Masó, van ser enderrocats el 1973 sense permís en ple franquisme. Formaven part del conjunt de la farinera i eren un exemple d’habitatge noucentista innovador. Avui només resten la Farinera i la Casa Teixidor (la Punxa), restaurades, mentre el solar dels xalets ha desaparegut sota habitatges anònims.

Altres notícies