11.5 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

La Festa de la Cervesa celebra la seva 35a edició amb cerveses de proximitat, nacionals i internacionals

Les possibilitats gastronòmiques complementen concerts, xarangues i activitats familiars

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Arriba la 35a edició de la Festa de la Cervesa de Platja d’Aro, que enguany se celebrarà de l’11 al 15 d’octubre a la Plaça del Mil·lenari. L’accés es gratuït i durant la fira es podran tastar varietats de cervesa de proximitat, nacionals o internacional. A més, per commmemorar el 35è aniversari de la Festa es podrà adquirir la característica gerra de ceràmica per 6 euros, que incorpora la imatge promocional d’enguany, elaborada per la il·lustradora HARSA.

La Festa també manté l’aposta per la sostenibilitat i es fan servir gots reutilitzables, enllos dels de plàstic d’un sol ús. Amb la primera consumició cal adquirir-los directament als estands per 1 euro i després conservar-los, ja que no són retornables. Durant cinc dies, els milers de visitants previstos, poden gaudir de la cervesa, la música i l’animació que caracteritzen aquesta celebració d’origen alemany que ha esdevingut des de l’any 1987 la gran festa de tardor de Platja d’Aro.

L’Oktoberfest obre tots els dies a les 12:30 h del migdia, i tanca l’activitat a la 1 h de la matinada, (quan l’endemà és un feiner ho fa a les 23 h). La inauguració és dimecres 11 d’octubre (21 h) amb la tradicional Punxada del Primer Barril. A nivell musical actuen a l’escenari principal formacions d’estil divers: Conjunt Guateque, Miqui Puig DJ, La Betty Orquestra, The Funk Power Station, The Seventies i la discomòbil Fundación Ibiza. També ho faran les característiques xarangues i grups d’animació Bufant Fort Street Band, Damm-er, Band The Marxa I McKensy’s Clan Band. I hi haurà dues sessions d’animació familiar: dijous 12 d’octubre (18:30 h) amb la Xalarina i en Xalarí (els personatges de turisme amb infants); i diumenge 15 d’octubre (18 h) amb Rock Per Xics.

Alhora els estands ofereixen també una àmplia i variada gamma de productes gastronòmics, des de barquetes fins a entrepans, tot passant per altres especialitats pròpies de cada establiment. Hi participen els establiments locals Bobar Beach, Don Quijote, El Foc Surf, El Golfo Food & Drinks, Gib’s, Las Delicias i Disco Zsa Zsa; amb preus unificats per als productes més habituals. Així, es manté l’estructura habitual, els estands envolten el perímetre de la Plaça del Mil·lenari i en l’espai central hi ha instal·lades taules i cadires per als visitants.

- Publicitat -
- Publicitat -

Unió de Pagesos exigeix al Govern que millori el manteniment de les rieres del Baix Empordà per combatre les inundacions

El sindicat agrari reclama que l'administració sigui responsable dels danys provocats "per la seva inacció".

Altres notícies