18.5 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

La Fundació Esportiva Begur presenta la seva secció de patinatge artístic

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fundació Esportiva Begur va presentar aquest diumenge la seva secció de patinatge artístic, que compta amb una cinquantena de patinadors i patinadores. Les entrenadores són Mònica Colomer i Laura Tomás.

L’acte, que va tenir lloc al pavelló municipal de Begur, va constar de l’exhibició de diverses coreografies, ja que estan dividits en diversos grups en funció del nivell i la categoria. Es va comptar amb la presència del regidor d’Esports de l’Ajuntament begurenc, Martí Aldrich, i membres del Patronat de la Fundació Esportiva Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies