La galeria Monalisi de Palamós acull l’exposició “Camins de Ronda” de Marleen Van Duyse

La mostra reuneix pintures inspirades en el paisatge de la Costa Brava i es podrà visitar fins a finals de juny. L’obra destaca pels colors intensos i una mirada expressiva sobre el mar i la natura.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La galeria Monalisi de Palamós presentarà aquest juny l’exposició “Camins de Ronda” de l’artista belga Marleen Van Duyse. La mostra s’inaugurarà dissabte 6 de juny al vespre i es podrà visitar fins a finals de mes.

L’exposició recull una selecció de pintures inspirades en els paisatges de la Costa Brava. L’artista treballa a partir de les formes del litoral, el moviment del mar i els corrents de vent. Les obres també evoquen la llum i els colors del Mediterrani.

Marleen Van Duyse viu actualment a la Costa Brava. Segons explica l’artista, l’entorn natural és una font constant d’inspiració per al seu procés creatiu. Les seves pintures busquen transmetre moviment i emoció amb pinzellades que recorden una partitura musical.

L’estil de l’autora combina una pintura expressiva amb un ús intens del color. Les composicions mostren paisatges aquosos, atmosferes canviants i espais imaginaris que juguen amb la idea del silenci i la contemplació.

Abans de dedicar-se plenament a la pintura, Marleen Van Duyse va estudiar disseny de moda i vestuari a la Reial Acadèmia de Belles Arts d’Anvers. També va desenvolupar una trajectòria vinculada a l’art tèxtil i a la creació de nines artístiques. Aquesta etapa li va permetre exposar obra a diversos països europeus, als Estats Units i a Moscou.

La inauguració de l’exposició tindrà lloc dissabte 6 de juny a les set del vespre. La galeria Monalisi obrirà de dijous a dissabte a la tarda i diumenge al matí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Miquel Oliver obre a Pals el recorregut d’ÍTACA Pobles amb una gran acollida del públic

L’artista va presentar el nou disc “Roïssos” en un format íntim i proper. El festival continuarà les pròximes setmanes amb actuacions a diversos municipis de l’Empordà.

Altres notícies