La gestió del territori, protagonista al Museu de la Mediterrània

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí acull aquest dissabte una jornada de debat sobre els processos de desurbanització, regeneració de paisatges, art i noves formes de pensar el territori. Hi participaran destacats experts de l’Estat espanyol, que presentaran exemples d’actuacions sobre el territori allunyades del paradigma expansionista i constructiu de les darrers dècades.

La jornada està organitzada pel Museu de la Mediterrània, l’Observatori del Paisatge de Catalunya i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis de la Universitat de Girona. Compta amb la col·laboració del LIFE Pletera, un exemple d’iniciativa de desurbanització i regeneració d’un espai d’alt valor natural. La jornada s’emmarca en un nou context, en què el paisatge s’entén com un bé comú que cal protegir, gestionar i ordenar per millorar la qualitat de vida de la població, però també com a element de creixement econòmic local.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els campanars que no toquen el cel del Baix Empordà

El Baix Empordà és una de les comarques catalanes que compta amb diversos municipis que no han aconseguit enllestir les obres dels seus campanars.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies