9.8 C
Pals
Divendres, 13 febrer 2026

La platja de Sant Antoni queda petita per la cantada d’Havaneres i Boleros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest cap de setmana la platja de Sant Antoni ha acollit la tercera edició de la cantada d’Havaneres i Boleros del poble. Més de 2.000 persones van gaudir dels concerts de divendres i dissabte a la nit.

És el primer cop que la cantada d’Havaneres i Boleros de Sant Antoni es divideix en dues nits. La primera nit, divendres 14 de juliol, van actuar Arjau, Clara i Peix Fregit. El dissabte a la nit va ser el torn pels grups Son de l’Havana, Neus Mar i Port Bo.

L’escenari d’enguany es trobava situat en mig de les embarcacions pesqueres que hi ha a la platja de Sant Antoni. La platja, davant de la Germandat Artur Mundet, es va omplir de cadires per poder seguir les actuacions. Els altres assistents però van poder veure els concerts des del passeig.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Walden XXI encara la recta final de l’obra amb la previsió de poder entrar a viure abans que acabi l’any

Les obres ja han superat prop de dos terços d’execució i avancen segons el calendari previst. La comunitat, formada per 40 persones, treballa des de fa anys l’organització i la convivència col·lectiva.

Altres notícies