La Policia de Palafrugell reanima una persona després d’una aturada cardiorespiratòria

La ràpida intervenció de la Policia Local serveix per reanimar una persona que havia entrat en aturada cardiorespiratòria

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Palafrugell han reanimat aquest diumenge al matí a un home de 81 anys que havia entrat en aturada cardiorespiratòria, segons ha explicat l’Ajuntament. Els fets han ocorregut al carrer Pi i Margall, i gràcies a la ràpida intervenció dels agents s’ha pogut salvar la vida d’aquesta persona, després d’efectuar unes maniobres de reanimació, que s’han allargat uns 40 minuts, fins que ha arribat el personal sanitari.

Posteriorment s’ha traslladat el pacient en una ambulància medicalitzada fins a l’Hospital Josep Trueta on ha estat atès.

La vila de Palafrugell compta amb 8 punts on s’hi pot trobar un aparell desfibril·lador. Aquest ha estat el quart cop que el cos de la Policia Local de Palafrugell participa en una acció d’aquestes característiques.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rick Astley, molt més que un símbol dels 80

Hi ha promeses que es fan eternes i cançons que acaben convertint-se en himnes de tota una vida. Quan Rick Astley va pujar a l'escenari de Cap Roig amb l'embranzida de Together Forever, el públic no només assistia a un concert: celebrava el retorn d'una autèntica icona del pop.

Altres notícies