La taverna Can Moni recorre al Suprem contra la multa de 12.000 euros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La taverna Can Moni recorre al Suprem contra la multa de 12.000 euros
Loading
/

La taverna Can Moni de Palamós ha presentat un recurs de cassació al Tribuna Suprem contra la sentència que imposava una multa de 12.000 euros per infracció de la llei de contaminació acústica, perquè segons ha explicat Joaquim Boadas, secretari de la Fecasarm que defensa Can Moni, la sentència no es va pronunciar sobre tres aspectes que van ser tractats al judici.

Els tres punts van en relació a l’estudi sonomètric que es va fer, d’una banda perquè el tècnic no va presentar cap acreditació de cap tipus de formació, i també perquè aquest mateix tècnic va reconèixer al judici que no va fer constar el soroll de fons, punt clau, segons assegura Boadas, per la validesa de la sonometria. D’altra banda, aquest mateix tècnic va declarar en nom de l’alcalde.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

El model d’atenció als pacients crítics estrenat a Palamós s’estén a l’Hospital de Figueres

La nova unitat disposa de vuit llits i permet atendre pacients complexos més a prop de casa. El projecte preveu arribar als 44 llits per a pacients semicrítics a la Regió Sanitària de Girona.
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies