24.8 C
Pals
Dijous, 15 maig 2025
- Publicitat -

La tercera edició de l’Empordà Music Festival 2024 exhaureix entrades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Empordà Music Festival ha tornat a exhaurir totes les entrades, tant les digitals com en taquilla, per segon any consecutiu. Tot això faltant encara 23 dies perquè se celebri l’esdeveniment.

Després d’haver ampliat el recinte per tal de guanyar més aforament i serveis, 8.500 persones podran gaudir de la tercera edició del nou cap de setmana cultural i musical a la Bisbal d’Empordà. Un Empordà Music Festival que ha vingut per quedar-se, fent un salt qualitatiu i evolucionant a la categoria de festival gran en comparació amb l’any passat.

El dissabte 27 de juliol, les quasi 9.000 persones assistents podran veure en directe  grans noms de la música en català com Oques Grasses, Figa Flawas, Els Catarres o La Fúmiga, complementats pel concert de Coco i les sessions de Dj Carles Pérez o la Dj Dolça van Leeuwen . Mentre que el divendres, 26 de juliol, el dia amb entrada lliure i obert a tothom, els espectadors podran gaudir d’actuacions de Flashy Ice Cream, Ven’nus, Pelat i Pelut i Alaire.

L’entrada La tercera edició de l’Empordà Music Festival 2024 exhaureix entrades ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gemma Humet, Julien Leone i Ernest Prana actuaran a la cinquena edició del cicle A Peu de Gavarres

Els concerts tindran lloc els dissabtes 14, 21 i 28 de juny al vespre, amb les actuacions d’Ernest Prana, Julien Leone i Gemma Humet, i incorporen activitats pedagògiques amb escoles del municipi.

Altres notícies