10.9 C
Pals
Divendres, 19 desembre 2025
- Publicitat -

La torre del Mas d’en Pinc de Begur reobre les portes

La torre ha estat sotmesa a una reforma general

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La torre de defensa del Mas d’en Pinc de Begur, construïda al segle XVI, ha reobert les seves portes. Les visites es podran fer en dies laborables de 09:00 a 13:00 hores, tal com ha informat el Diari de Girona.

L’equipament és de titularitat municipal i ha estat sotmès a diferents tasques d’arranjament, manteniment i condicionament durant els últims sis mesos, gràcies a l’impuls de l‘Ajuntament de Begur i la col·laboració de la Diputació de Girona, que ha atorgat una subvenció de 10.000 euros per garantir la seva òptima conservació.

Les obres realitzades han inclòs la instal·lació d’una escala vertical interior per accedir als diferents nivells de la torre, l’adequació d’un espai museístic amb panells informatius i la posada en marxa d’un nou sistema elèctric per a la il·luminació i el so.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ítaca programa Morad al Palau de Fires de Girona en l’única actuació de l’artista a Catalunya el 2026

El cantant de l'Hospitalet actuarà el 8 de maig després de dos anys sense trepitjar escenaris del país.

Altres notícies