La Transgrancanaria compta amb participació procedent del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En Xavier Font Galí, regidor de l’oposició a l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà de Compromís per la Bisbal (CxLB), ha participat en l’edició d’enguany de la Transgrancanaria 125 km Ultra Trail aquest cap de setmana, de la que vam destacar l’absència en aquesta edició de l’atleta de Platja d’Aro Jordi Gamito.

En Xavier Font ha aconseguit la marca número 579 de prop d’uns 1.000 inscrits i el guanyador de la cursa ha estat per segon any consecutiu el també català Pau Capell.

- Publicitat -
- Publicitat -

La pluja obliga el Primavera Sound a suspendre temporalment part de la programació de la primera jornada

El Primavera Sound ha suspès temporalment aquest dijous al vespre diversos concerts previstos als seus dos escenaris principals a causa de les incidències meteorològiques registrades al recinte del Fòrum de Barcelona. L’episodi de pluja i vent ha obligat l’organització a aturar part de la programació per garantir la seguretat dels assistents i dels equips tècnics.

Altres notícies