La Transgrancanaria compta amb participació procedent del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En Xavier Font Galí, regidor de l’oposició a l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà de Compromís per la Bisbal (CxLB), ha participat en l’edició d’enguany de la Transgrancanaria 125 km Ultra Trail aquest cap de setmana, de la que vam destacar l’absència en aquesta edició de l’atleta de Platja d’Aro Jordi Gamito.

En Xavier Font ha aconseguit la marca número 579 de prop d’uns 1.000 inscrits i el guanyador de la cursa ha estat per segon any consecutiu el també català Pau Capell.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...

Altres notícies