La Transgrancanaria compta amb participació procedent del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En Xavier Font Galí, regidor de l’oposició a l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà de Compromís per la Bisbal (CxLB), ha participat en l’edició d’enguany de la Transgrancanaria 125 km Ultra Trail aquest cap de setmana, de la que vam destacar l’absència en aquesta edició de l’atleta de Platja d’Aro Jordi Gamito.

En Xavier Font ha aconseguit la marca número 579 de prop d’uns 1.000 inscrits i el guanyador de la cursa ha estat per segon any consecutiu el també català Pau Capell.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Policia Local de Sant Feliu celebra la seva festa anual amb un increment de la plantilla i 21.000 serveis en un any

La Policia Local de Sant Feliu de Guíxols ha celebrat la seva festa anual amb un acte institucional on s’ha reconegut la tasca del cos durant l’últim any. La jornada ha estat marcada per l’homenatge a quatre agents que es jubilen i la presentació del balanç d’actuacions del 2025.

Altres notícies