La Unió Esportiva l’Estartit cedeix els 3 punts davant l’AEM B

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les estartidenques han perdut aquest diumenge el partit de la dinovena jornada de Preferent Catalana contra l’AEM B de Lleida i encadenen set jornades sense guanyar per continuar la ratxa negativa i ara ocupen la setena plaça de la classificació.

La propera i vintena jornada la Unió Esportiva l’Estartit anirà a Cornellà de Llobregat per enfrontar-se al Club de Futbol Fontsanta Fatjó que són cinquenes i porten 4 jornades consecutives guanyant. La segona volta de la categoria està arribant al seu equador i les estartidenques han de sumar punts si volen continuar a la part alta de la taula.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil alerta de la tercera onada de calor de l’estiu amb temperatures de més de 40 graus

Les nits seran especialment caloroses al litoral. L'episodi també incrementa el risc d'incendis forestals i obliga a reforçar els dispositius d'emergència.

Altres notícies