Lady Gaga presenta el seu setè disc amb ‘Disease’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga va prometre que el seu nou senzill arribaria el mes d’octubre i s’acaba de confirmar que aquest divendres s’estrenarà ‘Disease‘, el tema que servirà per presentar el seu setè disc.

La cantant va donar pistes sobre el seu nou senzill canviant les inicials de 7 de les seves cançons que estaven estilitzades diferent que les altres. Entre elles es formava la paraula disease.

La cançó arribarà en un moment on la cantant continua triomfant amb ‘Die with a smile’, que des de fa molts dies lidera el rànquing global de Spotify amb 10 milions de reproduccions per dia.

L’entrada Lady Gaga presenta el seu setè disc amb ‘Disease’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ultramort s’estrena al Festival Itinera amb Marta Blu i Andreu Domènech

Ultramort participarà per primera vegada al Festival Itinera aquest diumenge 5 de juliol. El municipi acollirà el concert de Marta Blu i Andreu Domènech. L’acte també presentarà els deu projectes guanyadors de Talent Musical dels Micropobles. La iniciativa impulsa artistes rurals i amplia les oportunitats culturals fora de les grans ciutats de tot Catalunya.

Altres notícies