L’Ajuntament de Begur restringeix el pas de vehicles a Puig Rodó

L'Ajuntament col·loca quatre pilones de pas per evitar l'accés massiu de vehicles.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Veïns i veïnes de la zona s’han estat queixant d’autocaravanes estacionades irregularment i d’una afluència constant de vehicles, especialment de nit. A més,  s’havia alertat de deixalles abocades que podien provocar risc d’incendi.

Ja l’any passat l’Ajuntament va pintar línies grogues per evitar l’estacionament prolongat i va instal·lar tanques per evitar el pas. Aquest any volen preservar l’espai natural a través de quatre pilones a la carretera que impedeixen la circulació. Malgrat tot, s’hi pot accedir fàcilment a peu, ja que només estan situades a uns 300 metres de distància del cim de l’esplanada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una dona de 74 anys mor ofegada mentre es banyava a una cala de Sant Feliu de Guíxols

Els equips de Salvament Marítim i del Sistema d'Emergències Mèdiques han intentat reanimar-la, però no han pogut salvar-li la vida. És la setzena víctima mortal a les platges catalanes des de l'inici de la campanya de bany.

Altres notícies