L’Ajuntament de Begur restringeix el pas de vehicles a Puig Rodó

L'Ajuntament col·loca quatre pilones de pas per evitar l'accés massiu de vehicles.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Veïns i veïnes de la zona s’han estat queixant d’autocaravanes estacionades irregularment i d’una afluència constant de vehicles, especialment de nit. A més,  s’havia alertat de deixalles abocades que podien provocar risc d’incendi.

Ja l’any passat l’Ajuntament va pintar línies grogues per evitar l’estacionament prolongat i va instal·lar tanques per evitar el pas. Aquest any volen preservar l’espai natural a través de quatre pilones a la carretera que impedeixen la circulació. Malgrat tot, s’hi pot accedir fàcilment a peu, ja que només estan situades a uns 300 metres de distància del cim de l’esplanada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les usuàries valoren amb més de 8 sobre 10 l’atenció durant l’embaràs, el part i el postpart

L’estudi s’inclou dins del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció d’usuaris del Servei Català de la Salut, que analitza tot el procés assistencial.

Altres notícies