L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro tanca un parc caní

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per raons de seguretat, el consorci ha decidit de precintar un dels parcs canins de Castell-Platja d’Aro  perquè el diumenge passat s’hi van trobar 17 persones passejant-hi el seu gos.

Així, per salut pública, ara les nostres mascotes hauran de passejar i fer les seves necessitats pels mateixos carrers i places de la ciutat on caminen tots.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers treballen per apagar un incendi als Masos de Pals

La zona afectada és una àrea amb horts i jardins on estan cremant matolls, algun xiprer i altres arbres. L'avís de l'incendi s'ha rebut a les 16:39 h. 

Altres notícies