L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro tanca un parc caní

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per raons de seguretat, el consorci ha decidit de precintar un dels parcs canins de Castell-Platja d’Aro  perquè el diumenge passat s’hi van trobar 17 persones passejant-hi el seu gos.

Així, per salut pública, ara les nostres mascotes hauran de passejar i fer les seves necessitats pels mateixos carrers i places de la ciutat on caminen tots.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...

Altres notícies