L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro tanca un parc caní

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

Per raons de seguretat, el consorci ha decidit de precintar un dels parcs canins de Castell-Platja d’Aro  perquè el diumenge passat s’hi van trobar 17 persones passejant-hi el seu gos.

Així, per salut pública, ara les nostres mascotes hauran de passejar i fer les seves necessitats pels mateixos carrers i places de la ciutat on caminen tots.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -
quali geotermia

Altres notícies