L’Ajuntament de Palafrugell destina 17.000 euros al comerç local

El nou conveni vol potenciar la modernització i la professionalització del comerç local al municipi de Palafrugell amb una subvenció de l'IPEP

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell, a través de l’Institut de Promoció Econòmica, ha renovat el conveni amb l’Agrupació de Comerciants de Palafrugell (ACOPA), que reforça el seu compromís de cooperació mútua. L’acord forma part del Pla d’Acció Comercial de l’IPEP, que inclou també accions per fomentar la col·laboració publico-privada i l’emprenedoria, modernitzar i professionalitzar el comerç i millorar els serveis i l’accés a l’espai comercial urbà, entre d’altres. Per poder-ho fer, s’han destinat 17.000 euros al comerç local.

El conveni estableix les línies a treballar per dinamitzar el teixit comercial i empresarial de Palafrugell, tot en coordinació amb l’IPEP. A més amb aquesta signatura, l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell atorga una subvenció de 17.000 euros per cobrir les despeses per les activitats de promoció i dinamització del comerç local que organitzi l’Agrupació de Comerciants.

Albert Gómez, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Palafrugell; Josep Piferrer, alcalde de Palafrugell; Susanna Casademont, presidenta d’ACOPA, i Verònica Serralvo, gerent durant la firma del nou conveni | Imatge de l'Ajuntament de Palafrugell
Albert Gómez, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Palafrugell; Josep Piferrer, alcalde de Palafrugell; Susanna Casademont, presidenta d’ACOPA, i Verònica Serralvo, gerent durant la firma del nou conveni | Imatge de l’Ajuntament de Palafrugell

Dins del conveni es manté també la cessió gratuïta d’un local per a l’associació, així com el seu compromís de treballar coordinadament amb l’IPEP, informar de totes les activitats que porti a terme i traslladar als seus associats les comunicacions de l’Institut.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:15:56

Mazoni: «La gran por és que un dia tot s’acabi perquè la gent deixi d’escoltar-te»

Mazoni presenta aquest divendres a Ullastret el disc Banderes per daltònics dins el festival Ítaca. Jaume Pla assegura que el directe del nou treball ha evolucionat amb la gira i reflexiona sobre la inspiració, la pressió de les xarxes socials i la por de quedar fora del panorama musical.

Altres notícies