Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

23.7 C
Pals
Dijous, 12 juny 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell resol el 88% de les incidències rebudes en els darrers 6 mesos

El 20% de les incidències han estat comunicades pels ciutadans a través de l’aplicació “Palafrugell al mòbil”. L’alcalde, Juli Fernández, destaca la millora en la gestió gràcies a la nova app i al telèfon d'incidències actiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Entre l’1 de febrer i el 31 de juliol, l’Ajuntament de Palafrugell ha registrat 2.698 incidències a la via pública, de les quals 2.395 (un 88%) ja han estat resoltes. El 20% de les incidències han estat comunicades pels ciutadans a través de l’apartat “Millorem Palafrugell” de l’app “Palafrugell al mòbil”.

Del total d’incidències, un 6% estan pendents de resolució per diversos motius, com el temps d’espera per rebre material o la complexitat de la incidència, com el control de les colònies de gats. A més, un 5% s’han descartat per no considerar-se incidències, informant als ciutadans de la via correcta per canalitzar la informació.

Les incidències més freqüents han estat de manteniment de carrers (16%), arranjaments de lampisteria (8%), desbrossament (7%), senyalització (7%) i recollida de residus (6%). La majoria d’incidències s’han localitzat a Palafrugell (66%), seguit de Calella de Palafrugell (13%), Llafranc (11%), Tamariu (8%) i Llofriu (2%).

“Estem molt satisfets de la gestió de les incidències que hem implementat i les dades demostren el bon funcionament”, afirma l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández. “Amb la posada en marxa del telèfon i l’activació de l’app hem millorat el flux de comunicació, augmentant la resolució i permetent als ciutadans conèixer l’estat de les incidències”, conclou Fernández.

Sis mesos d’activitat de “Millorem Palafrugell”

El passat febrer, l’Ajuntament va habilitar l’apartat “Millorem Palafrugell” dins l’app “Palafrugell al mòbil” per comunicar incidències a la via pública. Així, qualsevol persona pot informar d’una incidència des del seu dispositiu mòbil, omplint un formulari amb una breu descripció i fotografies de la incidència, vinculant automàticament la ubicació.

L’app també permet consultar l’estat de les incidències a través de la secció “Les meves incidències”. Els temes comunicables a través de l’app inclouen la recollida de residus, la neteja viària, el manteniment de carrers, l’enllumenat, la jardineria de la via pública, el manteniment del mobiliari urbà, les colònies de gats o el control de plagues. Tot i que existeix aquest nou canal de comunicació, l’Ajuntament manté actiu el telèfon d’incidències, 972 30 30 66, operatiu de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detenen els 4 presumptes autors d’un robatori a una dona gran a Sant Feliu de Guíxols

Els fets van tenir lloc la nit del 9 de juny a la Rambla del Portalet de Sant Feliu de Guíxols.

Altres notícies