17.4 C
Pals
Dissabte, 26 juliol 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Pals defensa la polèmica tala d’arbres per “prevenir incendis”

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Pals defensa la polèmica tala d’arbres perquè ha servit per obrir franges perimetrals per combatre els incendis. El tinent d’alcalde i regidor de Medi Ambient, Sergi Brull, ha assegurat a Ràdio Capital que “en cap cas” es tracta d’una tala “il·legal”, com defensa la plataforma Salvem la Platja de Pals. El regidor admet que les actuacions poden tenir un impacte visual “significatiu”, però que estan regulades per la llei antiincendis.

Reproductor d'àudio

El govern palsenc assegura que les actuacions són sostenibles per assegurar la conservació i neteja dels boscos. Sergi Brull afirma s’està utilitzant aquesta polèmica per erosionar la tasca del govern.

Reproductor d'àudio

Sergi Brull també ha denunciat que un vídeo difós per la plataforma Salvem la Platja de Pals correspon a una tala que va fer un propietari a una filera de pollancres i una petita superfície de pins que havia estat un camp. “S’ha utilitzat una imatge d’un camp per dir que s’han tallat arbres”, assegura.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós obre la primera meitat del tram del passeig del Mar

L’obra, que manté els terminis previstos fins al març de 2026, incorpora carril bici, aparcament i zones enjardinades, i preveu una segona fase per connectar amb la platja Gran.

Altres notícies