L’ANC decideix a Torroella mobilitzacions per la constitució del Parlament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El màxim òrgan de direcció de l’Assemblea Nacional Catalana, el secretariat nacional, s’ha reunit aquest dissabte a Torroella de Montgrí.

La trobada s’ha realitat al Museu de la Mediterrània de Torroella i s’ha decidit convocar una concentració a les portes del Parlament aquest dimecres dia 17 de gener amb motiu de la constitució del nou Parlament.

també s’ha aprovat el nou full de ruta de l’entitat, on es demana implementar la República però constata que es tracta d’un camí complex.

L’alcalde de Torroella, Josep Maria Rufí, ha donat la benvinguda els membres del secretariat nacional de l’ANC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies