8.7 C
Pals
Dijous, 27 novembre 2025
- Publicitat -

L’ANC decideix a Torroella mobilitzacions per la constitució del Parlament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El màxim òrgan de direcció de l’Assemblea Nacional Catalana, el secretariat nacional, s’ha reunit aquest dissabte a Torroella de Montgrí.

La trobada s’ha realitat al Museu de la Mediterrània de Torroella i s’ha decidit convocar una concentració a les portes del Parlament aquest dimecres dia 17 de gener amb motiu de la constitució del nou Parlament.

també s’ha aprovat el nou full de ruta de l’entitat, on es demana implementar la República però constata que es tracta d’un camí complex.

L’alcalde de Torroella, Josep Maria Rufí, ha donat la benvinguda els membres del secretariat nacional de l’ANC.

- Publicitat -
- Publicitat -

Figa Flawas presenten la gira 2026 “L’Última Arrencada” amb només 6 concerts a Catalunya

Figa Flawas han fet oficial la seva gira del 2026, titulada “L’Última Arrencada” i definida pels mateixos artistes com la seva “calçotada sison finale”. La gira serà extremadament reduïda i inclourà només deu actuacions en directe. El calendari confirmat és el següent: 13 de juny — Cabró Rock (Vic) 4 de juliol — Canet Rock

Altres notícies