L’ANC prepara un homenatge a Jordi Sánchez a Palafrugell

Diverses seus territorials de l'entitat organitzen autocars per assistir a l'acte, des de tot Catalunya

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

«El teu lloc és aquí» és el nom que l’ANC ha triat per homenatjar Jordi Sánchez i la resta de presos polítics i exiliats, aquest dissabte 28 a Palafrugell.

A partir de les sis de la tarda i fins la una de la matinada, La Companyia Elèctrica Dharma, Duble Buble, Quim Vila, Arnau Tordera (Obesses), Èric Vinaixa, La Folie, Jordi Molina, Salva Racero, Virgínia Martínez (ex-La Porta dels Somnis), Gerard Sesé. Marina Rossell, Josep Tero, Senyor dels Llamps i Solk passaran per l’escenari que s’instal·larà a la Plaça de Can Mario. A més de la musica, durant l’acte també hi haurà parlaments de membres de la societat civil i de formacions polítiques, així com amics, companys i familiars seus.

A l’acte s’hi podrà comprar un entrepà de botifarra, una beguda i un «gelat groc» elaborat per la xef Ada Parellada, per 10€ que aniran a la caixa de solidaritat. Diverses territorials de l’entitat ja preparen autocars per anar-hi, i s’ha creat un lloc web especial per a l’ocasió.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies