L’AP-7 i la C-16 continuen tallades per reparacions després de les protestes dels pagesos

Les afectacions arriben després de les protestes dels pagesos contra l’acord entre la Unió Europea i el Mercosur. Hi ha desviaments senyalitzats, segons el Servei Català de Trànsit.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els trams de l’AP-7 i la C-16 continuen tallats en ambdós sentits de la marxa per treballs de reparació a la via. Les afectacions es produeixen després de les mobilitzacions dels pagesos contra l’acord entre la Unió Europea i el Mercosur.

Els talls afecten el tram entre Borrassà i Vilademuls a l’AP-7 i el tram entre Casserres i Berga a la C-16. En tots dos casos, el Servei Català de Trànsit ha activat desviaments senyalitzats per garantir la mobilitat.

Les protestes es van desconvocar dilluns al vespre, després d’una reunió entre els representants del sector agrari i el president de la Generalitat, Salvador Illa. Els pagesos que bloquejaven aquests trams van ser els últims a aixecar les mobilitzacions.

Els treballs de reparació a les vies afectades continuen actius i encara no s’ha anunciat quan es restablirà completament la circulació.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital de l’Empordà i Taronja Ràdio Girona superen els 19.000 oients en la primera onada de 2026 de l’EGM

Ràdio Capital i Taronja Ràdio Girona superen els 19.000 oients en l’EGM 2026, consolidant el seu creixement. Taronja Ràdio destaca en el seu primer any amb més de 13.000 oients, mentre Ràdio Capital n’assoleix 6.575 en el seu 25è aniversari. El web radiocapital.cat creix un 110% fins als 136.000 usuaris únics.

Altres notícies