27.6 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

L’Associació de Centres Turístics Subaquàtics de la Costa Brava fa un balanç positiu dels resultats de la temporada

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació de Centres Turístics Subaquàtics de la Costa Brava, que aglutina a 35 centres del litoral gironí que ofereixen aquesta activitat, ha tancat la temporada amb uns resultats que valora positivament, atès que són xifres equiparables al mercat francès, holandès i alemany i s’ha constatat una recuperació del mercat nacional. Altrament, també cal sumar l’interès que desperta aquesta activitat en un -cada vegada més- major nombre de persones.

El projecte d’exportació del busseig a altres països, posant èmfasi en la Gran Bretanya, s’està materialitzant en èxit i s’espera que el 2018 es consolidi aquesta activitat amb un major nombre de visitants britànics interessats en el busseig. L’Associació considera que un factor que ho facilitarà serà l’augment de vols directes que hi haurà a l’aeroport de Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:38:51

Miquel Noguer: “Sense la Diputació, molts pobles no se’n sortirien”

El president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, ha passat pels estudis de Ràdio Capital i Taronja Ràdio a Palafrugell per parlar de mobilitat, serveis públics, turisme i comunicació institucional. Ha defensat el paper clau de la Diputació en el suport als ajuntaments i ha reflexionat sobre els reptes de futur de les comarques gironines.

Altres notícies