L’Audiència de Girona dona llum verda als desallotjaments exprés sense autorització judicial

L’acord també estableix que la policia haurà d’identificar les persones que ocupin la finca, elaborar un informe sobre possibles danys a la propietat i enviar tota la documentació al jutjat corresponent

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L’Audiència de Girona ha donat llum verda als desallotjaments exprés en casos d’ocupació il·legal, permetent-los sense la necessitat d’una autorització judicial. Segons un acord de les seccions penals, avançat per El Periódico i confirmat per l’Agència Catalana de Notícies (ACN), els magistrats subratllen que, «en la mesura del possible abans no passin 24 hores de l’ocupació, els cossos policials poden i han de desallotjar els ocupants» sense el consentiment del jutjat.

L’acord també estableix que la policia haurà d’identificar les persones que ocupin la finca, elaborar un informe sobre possibles danys a la propietat i enviar tota la documentació al jutjat corresponent. A més, s’especifica que els propietaris no tenen cap obligació de mantenir d’alta els subministraments de les finques ocupades, com ara l’aigua o la llum.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies