L’èpic final de gira de The Tyets es veurà a 3Cat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

3Cat estrena aquest 24 de desembre a la nit, el concert amb que The Tyets tancava, el passat 15 i 16 de novembre, dos anys de gira del disc que els ha catapultat fins al cim de la indústria musical de casa nostra, “Èpic Solete” (Luup Records, 2024). Sota el títol “L’èpic final de gira”, Xavier Coca i Oriol de Ramon van voler celebrar el final de l’era del solete amb una gran festa, acompanyats d’amics i amigues que han donat suport al projecte de The Tyets al llarg d’aquests sis anys i envoltats de més de 10.000 fans, que havien esgotat les entrades un any abans.

Un doble concert que ja forma part de la història de The Tyets i que els mataronins volen compartir amb tots els qui en algun moment han connectat amb la seva música. Clàssics com “Hamaking”, “RRHH (Tinc una casa)”, “Menorca” o “Bailoteo”, barrejats amb èxits més recents com “La Platja”, “Olivia” o l’aclamat “Coti x Coti”, formen part del “setlist” d’aquest concert que es podrà veure a les 23:45h d’aquest 24 de desembre a TV3. A banda, també s’hi podran veure la majoria dels i les artistes que han col·laborat amb The Tyets com Stay Homas, Els Amics de les Arts, Julieta, Ferran Palau, Los Manolos, Chiara Oliver, Marlena, dani6ix & IZZKID, Flashy Ice Cream, Sexenni i La Cobla Sant Jordi.

A banda de l’emissió per TV3 i la inclusió al catàleg de la plataforma 3Cat, properament, el concert també podrà recuperar-se a totes les plataformes d’streaming.

L’entrada L’èpic final de gira de The Tyets es veurà a 3Cat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Troye Sivan comença a donar pistes de la seva nova era musical amb ‘She’s The Best’

Troye Sivan sembla disposat a posar en marxa una nova etapa musical. Després de diverses setmanes deixant pistes a les xarxes socials, el cantant australià ha intensificat aquests últims dies la campanya al voltant de les sigles “STB”, que finalment ha revelat que corresponen a ‘She’s The Best’. La promoció ja ha traspassat les xarxes
- Publicitat -spot_img

Altres notícies