19.3 C
Pals
Dimecres, 15 octubre 2025
- Publicitat -

Les 13 famílies que ocupen un bloc de pisos de la Bisbal tornaran a tenir llum aquesta setmana

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tècnics de la companyia Endesa van tallar els subministrament elèctric de l’edifici fa uns dies. Fins llavors, l’Ajuntament havia pogut mediar per tal que els restablissin la llum en les dues ocasions anteriors en què els l’havien tallat, però aquesta vegada acabat el contracte amb la promotora i per això Endesa va tallar la llum. El consistori ha fet gestions amb Servihabitat com a intermediària de CaixaBank i finalment l’entitat ha accedit a posar uns generadors perquè tinguin llum.

A més, segons ha explicat la regidora d’Acció Social, Cooperació i Habitatge de La Bisbal, Maite Bravo, Servihabitat obre la porta a fer un contracte de lloguer social a les 13 famílies. Aquest cas s’afegeix a altres ocupacions que hi ha hagut a La Bisbal en els darrers mesos, fet que ha generat una certa polèmica al municipi. Alguns sectors critiquen la facilitat amb què les persones ocupes tenen accés als pisos buits dels bancs i la manera com l’administració gestiona el problema. La regidora defensa que el consistori ha de buscar alternatives per a aquestes persones.

Escolta l’entrevista sencera a Maite Bravo

En el cas de les 13 famílies d’aquest edifici, la regidora apunta que són perfils diversos, però amb la característica comuna que els seus ingressos escassos o inexistents no els permeten accedir al mercat de lloguer.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh celebra 30 anys de trajectòria i anuncia el retorn d’Amaia Montero

El grup donostiarra La Oreja de Van Gogh ha emès un comunicat oficial amb motiu dels 30 anys des del seu primer concert, tres dècades marcades per èxits, emocions i històries compartides amb el seu públic arreu del món. “Tornar al local d’assaig, encendre el micròfon i sentir viva la màgia de les nostres cançons

Altres notícies