Les cançons de la setmana: Nick Jonas, The Chainsmokers, Tom Odell, Liam Payne

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Com cada setmana, us portem les novetats musicals d’aquest final de mes. En aquests 7 darrers dies diversos artistes han llençat temes que tenen molt de futur, i tot i que no tots compten amb videoclip, des del Per No Dir Res hem volgut compartir-les amb vosaltres.

Tens per triar: des de temes més comercials com és el cas de «Goodbye», de Jason Derulo, David Guetta i Cia o «Right Now», el nou de Nick Jonas i Robin Schulz; fins a cançons més alternatives com «Save Yourself», de The Chainsmokers. T’agradi el que t’agradi, et recomanem que les escoltis totes perquè tenen molt bona pinta.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

El model d’atenció als pacients crítics estrenat a Palamós s’estén a l’Hospital de Figueres

La nova unitat disposa de vuit llits i permet atendre pacients complexos més a prop de casa. El projecte preveu arribar als 44 llits per a pacients semicrítics a la Regió Sanitària de Girona.
- Publicitat -

Altres notícies