Les recomanacions gastronòmiques de l’Empordà, amb Tomàs Brull – 02/10/2026

Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Les recomanacions gastronòmiques de l'Empordà, amb Tomàs Brull - 02/10/2026
Loading
/

El cuiner palamosí Tomàs Brull estrena una nova secció gastronòmica al Supermatí de Ràdio Capital. Cada dos divendres ens proposarà restaurants, fires, activitats i altres iniciatives relacionades amb la gastronomia de l’Empordà.

En aquesta primera edició, Brull repassa algunes de les cites gastronòmiques del cap de setmana, com el Fòrum Gastronòmic Figueres i la 36a edició de la jornada de l’Anxova de l’Escala.

A més, ens porta tres recomanacions de restaurants repartits pel territori. A Palafrugell, parla de La Jambina, un restaurant familiar centrat en el producte de temporada, el peix i els arrossos. A Palamós, recomana Divisi, un restaurant amb més de deu anys de trajectòria que aquest any ha rebut un Sol Repsol i que treballa una cuina catalana de producte amb tocs d’autor. I a Fonteta, posa el focus en Saó, de Vicenç Fajardo i Montse Farré, amb una proposta basada en la brasa i en la cuina empordanesa.

Una primera ruta gastronòmica per començar a descobrir alguns dels restaurants i activitats que tenim a casa nostra.

- Publicitat -

Més àudios