L’Estartit Beatles Weekend tanca la vintena edició amb alta participació i consolida el festival

Durant quatre dies, centenars d’aficionats han participat en concerts, exposicions, conferències i activitats familiars. La presència de Pattie Boyd i Freda Kelly i la bona resposta del públic als concerts han marcat una edició especial del festival.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Estartit Beatles Weekend ha celebrat la seva vintena edició amb una elevada participació de públic. El festival ha tornat a reunir durant quatre dies centenars d’aficionats al llegat musical dels Beatles.

La programació ha combinat concerts, exposicions, conferències i activitats familiars. L’organització considera que aquesta edició consolida l’Estartit com un punt de trobada destacat per als seguidors del grup de Liverpool.

Un dels principals atractius ha estat la presència de Pattie Boyd, fotògrafa i antiga parella del músic George Harrison. També hi ha participat Freda Kelly, antiga secretària del representant Brian Epstein i responsable del club oficial de seguidors dels Beatles.

Les dues convidades han compartit records i experiències personals amb el públic. També han participat en trobades i sessions de fotografies amb els assistents.

Els concerts centrals han tingut una ocupació propera a quatre cinquenes parts de l’aforament. Les actuacions de The Flaming Shakers i Rubber Soul, Back to Abbey Road han concentrat bona part de l’interès musical.

L’Espai Molinet, situat davant del mar i amb vistes a les illes Medes, ha acollit els concerts principals. L’escenari ha tornat a combinar música en directe i paisatge litoral.

La programació també ha inclòs la tradicional fotografia col·lectiva al pas de zebra inspirat en Abbey Road. El festival ha lliurat el Premi Josep Maria Francino a la Beatlemania a la revista musical Ruta 66.

Una altra novetat ha estat Vi’tels, una activitat amb vins de la Denominació d’Origen Empordà i música dels Beatles. El duet Ambdós, Two of Us ha posat música a aquesta proposta al parc de la Pineda.

El festival es va tancar diumenge amb les actuacions de Les Veus de l’Estartit i Ambdós, Two of Us. L’organització destaca la resposta del públic i la implicació dels artistes, voluntaris i serveis municipals.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa una campanya per ordenar la mobilitat al barri d’Es Pla a partir de les propostes del veïnat

La iniciativa neix de les propostes recollides en les reunions amb el veïnat i forma part d'un conjunt d'actuacions per millorar la mobilitat, la convivència i la seguretat viària al barri.

Altres notícies