25.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Lildami estrena l’havanera ‘Ramiro’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lildami és notícia per estrenar ‘Ramiro’, la primera cançó del seu nou disc “Viatge en espiral’, on marxa fins a Calella de Palafrugell i Cadaqués al costat del grup d’havaneres Arjau.

La cançó s’ha creat al costat del grup baix-empordanès i ha estat gravada al costat de Sr. Chen, Flashy Ice Cream, Lauren Nine, Senyor Oca, Mi Amargo o Teuma Thug de la Pawn Gang.

El músic explica que mentre tots els rapers s’emmirallen amb la cultura dels Estats Units, jo m’acosto a la cultura catalana i mediterrània.

“Ramiro” explica una història atípica dins d’aquest gènere nostàlgic de l’havanera que acostuma a cantar històries de mariners que feien les Amèriques i les seves estimades. En aquesta ocasió, Lildami ho capgira i presenta una història d’amor entre dos homes en una època on les relacions homosexuals eren tabú. “Ramiro” és, doncs, una nova idea esbojarrada del líder de l’urban català que deixa descobrir la seva faceta més melòdica i sensible i que a la vegada el continua confirmant com un dels artistes més arriscats, desacomplexats i valents de l’escena musical catalana.

Lildami presentarà “2080”, el primer single de Viatge en espiral, diumenge 10 de gener.

L’entrada Lildami estrena l’havanera ‘Ramiro’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies