13.1 C
Pals
Divendres, 20 febrer 2026

Linkin Park actuaran a la final de la Champions League, a Munic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Linkin Park serà el grup que actuï a la final de la Champions League, que tindrà lloc el 31 de maig a Múnic. Una final que podria tenir presència catalana després de la victòria del Barça davant del Borussia Dortmund. Els altres equips semifinalistes són l’Inter de Milà, el PSG i l’Arsenal.

L’actuació serà just abans del partit i formarà part del Pepsi Kick Off, que l’any passat va protagonitzar Lenny Kravitz.

El grup de Mike Shinoda es va reactivar el 2024 amb l’anunci del disc “From Zero” i la incorporació de Emily Armstrong, en substitució del desaparegut Chester Bennington.

La banda des de llavors no ha parat d’oferir concerts arreu del món, tot i que de moment cap d’ells ha passat pel nostre país.

L’entrada Linkin Park actuaran a la final de la Champions League, a Munic ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Oriol Porxas: “És una manera contundent de dir que ja n’hi ha prou”

Oriol, el jove banyolí que es va fer viral per la seva frase espontània sobre el caos de Rodalies, explica com ha viscut les darreres setmanes. En una entrevista al programa De cap a cap amb Joan Bosch, assegura que la viralitat li ha donat visibilitat com a artista, però no diners fàcils, i celebra que la seva expressió s’hagi convertit en lema reivindicatiu.

Altres notícies