L’Institut Català d’Oncologia compra 19 llits i 17 sofàs-llit gràcies a l’Oncotrail

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Oncotrail, organitzada per la Fundació Oncollilga Girona amb la col·laboració del Club Atlètic Palafrugell i l’Agrupació Excursionista Palafrugell, torna a donar resultats. La darrera edició va recaptar 83.890 euros, que han permès a l’ICO Girona comprar els nous equipaments que faran més còmode l’estada als pacients i als seus acompanyants.

L’Oncotrail és una cursa solidària per equips amb un recorregut de 100 quilòmetres. Va començar el 2013 i des de llavors els beneficis han servit per finançar investigació i millorar el confort per a pacient amb càncer i els seus familiars. Per a la propera edició de Oncotrail ja hi ha tancades inscripcions amb 164 equips i els organitzadors s’han fixat l’objectiu d’arribar als 175.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies