L’oposició de Palamós demana explicacions sobre les obres del nou camí de ronda

Volen saber si es tracta d'un projecte "intervencionista", tal i com denuncien els grups ecologistes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

L’oposició de Palamós en bloc (PSC, JxCat, C’s, CUP) demanarà explicacions al govern municipal d’Esquerra sobre la construcció del camí de ronda que s’està començant fer. I és que els grups volen saber si es tracta d’una obra «intervencionista» tal i com porten denunciant des de fa temps entitats ecologistes.

Per això, des de l’oposició han decidit elevar una sèrie de preguntes a l’equip de govern sobre l’edificació, en el proper ple de dimarts. Els diferents grups assenyalen que es tracta d’un projecte de partit que s’ha aprovat per junta de govern i que mai s’ha portat al ple municipal. Per això, exigiran saber si hi ha alguna possibilitat d’asseure’s a parlar amb les entitats contràries al projecte.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Carbonera de Forallac celebra 30 anys al mas Frigola amb l’encesa d’una nova edició

La Carbonera de Forallac ha començat una nova edició aquest 12 d'octubre a Sant Climent de Peralta. Enguany celebra 30 anys al mas Frigola, amb una encesa d'honor protagonitzada per Casa Martell de Fonteta. La cuita s'allargarà fins a l'1 de novembre. El programa també inclou visites gratuïtes i l'estrena d'un documental sobre la història de la iniciativa.
- Publicitat -
banner construccinos versan

Altres notícies