22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

L’ordenació de les terrasses de Palafrugell, a debat

Equip de govern i oposició discuteixen el tema a l'últim ple

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
L’ordenació de les terrasses de Palafrugell, a debat
Loading
/

Un dels punts més polèmics de l’ultim ple de Palafrugell va ser la proposta de reordenació de les terrasses a la Plaça Nova del municipi i a la Promontori de Llafranc, per tal de regular l’ocupació de via pública. D’aquesta manera, la proposta a la Plaça Nova era concentrar les terrasses dels bars i restaurants de la plaça en un mateix sector, en concret la part sud, per guanyar espai lliure. D’aquesta manera, també es vol millorar la seguretat i complir l’ordenança.

Des del PSC es va criticar que només hi hagués proposta de la Plaça Nova i no de Llafranc. L’alcalde, Josep Pifarrer, en aquest sentit va dir que aquest plànol de la plaça Promontori de Llafranc no s’havia presentat a l’oposició perquè ja s’havia arribat a un acord amb els operadors, però que pel que fa a la Plaça Nova, esperen tenir un acord amb els operadors per presentar a la comissió informativa del febrer. A més, va recordar que no era un pla definitiu i va demanar als socialistes que presentessin una contraproposta en comptes de només situar-se a l’oposició.

Des dels Comuns i des del PSC es va retreure que no es consultessin els empresaris alhora de prendre decisions d’aquest estil. En aquest sentit, Juli Fernández (PSC) va proposar que es deixés passar l’estiu si no s’arribava a un acord.

Tot i així, l’alcalde sí que va dir que s’hi havia reunit tres vegades.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies