Love of Lesbian presenten ‘El astronauta que vio a Elvis’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Love of Lesbian han compartit una nova cançó anomenada ‘El astronauta que vio a Elvis’ i que forma part de la banda sonora de la pel·lícula “Memorias de un hombre en pijama”, basada en la novel·la del dibuixant de còmics Paco Roca i que ha dirigit Carlos Fernández i que està protagonitzada per Raúl Arévalo.

La cançó arriba dos anys després de publicar “El cometa Halley” i el seu llançament va quedar eclipsat a Twitter a causa d’Operación Triunfo, que just en aquell dia repartien els temes de la pròxima gal·la i coincidia que una de les cançons era precisament de la banda catalana.

L’entrada Love of Lesbian presenten ‘El astronauta que vio a Elvis’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Razorlight actuaran a Barcelona el 18 de novembre, 20 anys després de la seva última visita

Razorlight tornaran a Barcelona el pròxim 18 de novembre amb un concert a la sala Wolf. La cita formarà part de la gira europea amb què el grup britànic celebra el 20è aniversari de “Razorlight”, el seu segon àlbum d’estudi. De fet aquest 2026 fa 20 anys del darrer concert del grup a la capital
- Publicitat -spot_img

Altres notícies