Lukas Graham recorda a un amic que es va suïcidar a Not A Damn Thing Changed

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lukas Graham acaben de compartir el videoclip de Not A Damn Thing Changed, una altra de les cançons que trobarem a 3 (The Purple Album), i en ell la banda danesa recorda a un amic del cantant que es va suïcidar a principis d’aquest any, després de compartir tota una vida plegats.

El vídeo està gravat amb els amics reals de l’artista i a la seva ciutat natal i se’n recorda dels anys que passaven bones estones i recorda els moments amb les persones que van créixer amb ell. Però també mostren els sentiments d’enterrar a un d’aquests amics.

El disc s’espera pel 26 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Incendi de les Gavarres: els Bombers treballen per tancar el flanc dret i evitar que el foc s’obri cap a Girona

L’incendi de les Gavarres ja supera les 2.000 hectàrees i el dispositiu treballa per evitar que el canvi de vent obri un escenari de molt més potencial

Altres notícies