L’Uni visita el Gipuzkoa, i vol oblidar la derrota en l’Eurolliga

Les guipuscoanes són terceres per la cua, però jugaran amb el suport de la seva afició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El partit jugat contra el Çukurova, en què les gironines van perdre de 14 punts, no pot fer trontollar la gran trajectòria de l’equip a la Lliga Femenina.

Les guipuscoanes són terceres per la cua, però jugaran amb el suport de la seva afició. Per tant, no val a badar.

Mentrestant, continua la polèmica amb el contracte de la nordamericana Brittney Sykes, que ja hauria d’haver debutat a les files de l’Spar Girona. Els problemes burocràtics amb el Sopron hongarès estan impedint que la jugadora pugui estrenar-se a la pista en partit oficial.

Diumenge, a tres quarts de dotze del migdia, Gipuzkoa-Uni.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur dedicarà la 21a edició de la Fira d’Indians al mar i la navegació amb el lema ‘Mar i vela’

Begur celebrarà la 21a edició de la Fira d'Indians els dies 4, 5 i 6 de setembre. La nova edició estarà dedicada al mar i la navegació sota el lema "Mar i Vela". El municipi oferirà concerts, teatre, mercat, visites guiades, exposicions i activitats familiars. La programació també incorporarà novetats per ampliar l'accessibilitat i reforçar la divulgació del patrimoni indià.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies