Lykke Li estrena utopia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lykke Li ha compartit un nou avançament del seu disc So Sad So Sexy, que arribarà al mercat el 8 de juny, 6 dies després d’actuar al Primavera Sound.

La peça es diu utopia i ve acompanyada d’un videoclip amb imatges molt personals i dirigit per Clara Cullen. En el vídeo podem veure a l’artista quan era petita i també al seu fill.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies