Manel tornen a meravellar-nos amb ‘Tipus Suite’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un parell de setmanes després d’estrenar ‘L’amant malalta’ els Manel continuen oferint noves cançons per alegrar una mica aquests dies de primavera. La nova proposta musical porta per nom ‘Tipus Suite’ i s’ha estrenat aquest mateix dijous a les 6 de la tarda.

El videoclip l’ha dirigit Antonina Obrador i s’ha rodat a Felanitx, on podem descobrir amb certa sorneguera imatges de danses tradicionals i com contrasten amb sons molt més contemporanis.

Aquest parell de temes i una tercera anomenada ‘La Jungla’, formaran part d’un EP “L’amant malalta” que el grup editarà el 16 d’abril i que es podrà aconseguir en format vinil de 7 polzades i en edició limitada.

El grup català continua amb la seva gira de presentació de “Per la bona gent” i properament actuaran al Sisquere Festival de Lleida o a Barcelona durant dues nits consecutives amb totes les entrades exhaurides.

L’entrada Manel tornen a meravellar-nos amb ‘Tipus Suite’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Begur afirma que ja ha executat prop del vuitanta per cent del Pla d’Actuació Municipal

El consistori destaca avenços en habitatge, sostenibilitat, espai públic, mobilitat i serveis a la ciutadania, així com diversos projectes estratègics que continuen en desenvolupament.

Altres notícies