Maria Jaume presenta el videoclip de ‘Terra banyada’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Maria Jaume estrena avui el seu primer videoclip ”Terra banyada”, cançó que obre el seu disc de debut “Fins a maig no revisc”. El videoclip, dirigit per Aina Martos, es pot veure des d’ara mateix a Youtube.

Coincidint amb l’estrena, la mallorquina estarà present demà dijous a la gala dels Premis EDR Balears, interpretant precisament ”Terra banyada”. També acompanyarà a Lluís Cabot cantant ”Verí de s’altra punta”, on ella participa.

Proper i sincer, cru i transparent, el folk acústic de Maria Jaume estén un pont entre les grans cantautores de l’indie contemporani (Julia Jackin, Stella Donnelly, Angel Olsen) i la fecunda escena mallorquina actual. Aquesta tardor ha publicat el seu esperat disc de debut, ”Fins a maig no revisc”, produït per Pau Vallvé, que ha estat rebut amb entusiasme per la crítica.

L’entrada Maria Jaume presenta el videoclip de ‘Terra banyada’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Distingeixen l’Ajuntament de Forallac amb el Premi Restaura en els Premis Nacionals d’Artesania

El reconeixement posa en valor la preservació dels oficis tradicionals. El lliurament es farà el 25 de març al Palau de la Generalitat.

Altres notícies